Veelgestelde vragen over bestellen en levertijd

  1. Hoe kan ik bestellen bij Fashionize.nl?
  2. Wat is de levertijd bij Fashionize.nl?
Hoe kan ik bestellen bij Fashionize?

Items toevoegen aan je winkelmandje: je kunt artikelen aan je winkelwagen toevoegen door te klikken op de knop "IN HET WINKELMANDJE" bij elk artikel. Tijdens het shoppen kun je tussendoor altijd naar je bestelling kijken door op het winkelwagen-icoon rechtsboven te klikken en vervolgens op de knop "Winkelwagen openen". Als je dat wilt, kun je daar ook een artikel uit het winkelmandje verwijderen door op het kruisje te klikken achter het betreffende artikel.

Items uit je winkelmandje bestellen: zodra je een definitieve keuze hebt gemaakt, klik je op het winkelwagen-icoon rechtsboven en daarna op de knop "Naar de kassa". Als je een nieuwe klant bent, vul je eerst de gevraagde persoonlijke gegevens in. We vragen alleen om gegevens die nodig zijn om je bestelling te kunnen verwerken. Hierbij kun je er voor kiezen om een klantaccount aan te maken, dit is praktisch omdat je dan alle toekomstige bestellingen bij ons kunt overzien inclusief de status ervan. Wil je een account aanmaken, vul dan een zelfgekozen wachtwoord in. Wil je géén account aanmaken, zet dan een vinkje bij "Geen klantaccount aanmaken".

Op de volgende pagina kies je de gewenste betalingswijze (klik hier voor meer informatie over beschikbare betaalmethoden) en verzendmethode (klik hier voor meer informatie over de beschikbare verzendopties). Op de pagina daarna zie je een samenvatting van je bestelling en je persoonlijke gegevens. Controleer goed of alles klopt, zo niet dan kun je op deze pagina waar nodig aanpassingen doen. Klopt alles, zet dan een vinkje helemaal bovenaan in de pagina bij "Ik ga akkoord met de algemene verkoopvoorwaarden" en druk op de knop "Bestellen". Hierna wordt je doorverwezen naar de betaalpagina waar je kunt betalen op de wijze die eerder is gekozen. Als de betaling is geslaagd ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Zodra we met je bestelling aan de slag gaan krijg je eveneens bericht en natuurlijk ontvang je bij verzending ook een e-mail met trackinggegevens van de pakketdienst.

We wensen je veel shopplezier bij Fashionize.nl

Terug naar alle veelgestelde vragen.

Wat is de levertijd?

Als je een bestelling plaatst én ook de betaling bij ons binnen is, dan wordt deze binnen 1 á 2 werkdagen verzonden. Over het algemeen wordt een bestelling die op een (Nederlandse) werkdag vóór 15:30 uur is geplaatst de zelfde werkdag verzonden. Als je een bestelling plaatst waarbij voor alle óf een deel van de items een extra levertijd geldt, dan wordt de complete bestelling verzonden zodra alle items voorradig zijn.

Je ontvangt per e-mail bericht wanneer je bestelling wordt ingepakt, wanneer deze klaar is voor verzending en wanneer deze onderweg is. In deze laatste e-mail staat ook een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Als je een account hebt, dan vind je al deze informatie daar terug. De dag na verzending wordt de bestelling aangeboden op adressen in Nederland of in Vlaanderen. Voor adressen in Wallonië duurt de bezorging 2 dagen. Pakketten worden afgeleverd op maandag t/m zaterdag, behalve op en rond feestdagen.

We spannen ons in om je zending binnen genoemde termijn te leveren, maar genoemde levertijden zijn indicatief en hieraan kunnen geen verdere rechten worden ontleend.

Terug naar alle veelgestelde vragen.