Veelgestelde overige vragen

  1. Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
  2. Ik heb een klacht, wat nu?
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Wij zijn als lid aangesloten bij het door de Consumentenbond geaccrediteerde Webshop Keurmerk. Onze Algemene Voorwaarden zijn identiek aan de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk. Deze voorwaarden zijn zo opgesteld dat zij voldoen aan Nederlandse en Europese regelgeving waarmee je rechten als consument dus goed zijn geborgd.

We wensen je veel shopplezier!

Terug naar alle veelgestelde vragen.


Fashionize.nl is aangesloten bij het Webshop Keurmerk

Ik heb een klacht, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gepaste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@fashionize.nl. Vervolgens zullen we de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze pagina: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar alle veelgestelde vragen.